2 mars 2014

Scrap-Perras CC bidrag 3

Var på träff hos Perra & Mia igår, mycket trevligt och gemytligt! Kul att träffa nya och bekanta ansikten. Jag började veckan med att göra två bidrag till Perras cybercrop men sen gick jag och blev dunderförkyld och har legat deckad hela veckan. Igår fick jag dock energi att ge mig på ett par utmaningar till. Såhär löd utmningen till denna:
Skapa ett färgglatt alster där du jobbar med mycket färgstänk och rinnande färg. Jag vill att du ska använda dig av minst 3 olika färger, tex gul, rosa och turkos. Eller kanske rött, grönt och blått. Make Me Happy!!! 
Jag gjorde en hyllning till Konsum =)
Jag har använt modelling paste på vitt cardstock. Sen har jag sprayat med mina dylusions och använt pipett för att skapa de rinnande effekterna. Slutligen har jag skvätt, ritat och stänkt med mist och lite Neocolorkrita. Bokstäverna har jag doodlat själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar