3 mars 2014

Perras CC; Bidrag nr 4

Så synd att jag inte hann göra alla utmaningar i Perras crop, de var ovanligt inspirerade. Ett par timmar innan deadline knåpade jag i alla fall ihop detta bidrag. Snacka om att jag fick hålla tungan rätt i mun.
SKA vara med
Något rött
Något vitt
Fågel
Tag i valfri storlek (färdig eller egengjord)
Något sytt (maskin eller förhand eller faikstygn med penna)
Något runt

FÅR INTE vara med
Blommor
Band
Färgen rosa (förutom på ev foto)
Stjärnor

Först hade jag lagt till rosa papper och flera gånger höll det på att bli både blomma och stjärnor som dekoration men det var en kul utmaning! Har ingen symaskin så det fick bli handritade stygn runt den egengjorda tagen. Lite rött och vitt finns det här och var. Den runda formen representeras av mina enamel dots och så flyger det små träfåglar på fotografierna =)

1 kommentar: