2 oktober 2012

Veckans skiss v.39

I helgen var jag på Stockholm City Scrap och pysslade för brinnande livet. Mitt förbannade graviditetsillamående tvingade hem mig tidigt båda dagarna men oj så skoj jag hade de perioder då jag mådde bra! Roligast av allt är helt klart att träffa alla gamla vänner, fantastiskt att man kan vara borta från varandra i två år och så känns det ändå som om tiden stått stilla! Idag tänkte jag dela med mig av en layout som jag skapade i lördags efter ett tips från en mycket kär bordsgranne. Veckans skiss vecka 39 sparkade igång min kreativitet på nolltid - även om jag just insåg att sista datum att skicka in var igår =( Här kommer i alla fall min tolkning: Älskar de här pappren från My Minds Eye! Trott eller ej men detta är mitt livs första papperssnurra - trots att jag scrappat så länge...trodde nog att de skulle vara mycket svårare att göra men det var bara kul och så fick man ju användning för sina brads för en gångs skull. Till den mantastiska serien tillhör såklart en hel drös dekorationer - här har jag använt en sticker-drake i 3D. Bling är ju nästan obligatoriskt på mina layouter, här tillsammans med en stjärnstämpel och, i brist på mini-stjärnstämpel, ett par ritade stjärnor. Rubrik med olika typsnitt tycker jag är snyggt! Mer om träffen en annan dag - nu ska jag sova, go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar