4 december 2011

Pion Design

Den 19 november hade vi träff med alla designers i SWE-teamet och jag hade sån tur att jag vann ett kitt från Pion Design som sponsrade träffen. Min första layout blev en bebis-LO. Jag har tagit fasta på alla klockor som finns på pappret och skapat en sida om tidpunkten då min andra son föddes. Bakom fotot har jag satt en liten spetsduk. I övrigt har jag varit ganska sparsmakad med dekorationer, bara några knappar och så vackra fjärilar som jag har klippt ut från ett av pappren i serien.


Till den andra layouten har jag använt de lila pappren. Ville göra en sida om mina fantastiska killar jag har här hemma. Även här har jag huvudsakligen dekorerat med fjärilar som jag har klippt ut.


Det här var verkligen en jättemysig serie att skapa med så jag passade på att knåpa ihop ett litet kort också av alla spillbitar. Har inte lagt till några dekorationer men tycker ändå att det blev väldigt effektfullt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar